Sun 27 Jan 2008
Les presses, les presses… - Els casos del detectiu Logan (X)
Enviat per MercèVes quina jugada tan curiosa que ens han fet… Que el preciós calendari d’aquest any, magníficament il·lustrat per en Jan, s’hagi quedat en una peça curiosa i inútil (de què pot servir un calendari que no tingui els dies bé?)
Ara tan sols em queda la feina de retrobar tota la gent que té calendari, que és un munt, i fer-li arribar. Una bonica excusa per a tornar-los a donar la tabarra
I ara, senyores i senyors… més casos del detectiu Logan…
El cas de l’assassí de cantants, el resol en Logan a ritme de cha-cha-cha.
En el cas de l’essència de perfum robada el detectiu es veu obligat a resoldre un cas derivat de la pirateria comercial.
El cas del brillant desaparegut ens mostra com, gràcies a en Logan i a la seva mare, pot arribar a bon port una de les festes populars kiïtes: la festa del tin.
En el cas de l’ésser bramador en Logan ha de sobreposar-se a la seva covardia ancestral i esmorteir els seus instints.
Finalment, per avui, el cas de la marquesa anzud, una immersió en les fosques intrigues de les famílies riques.


January 27th, 2008 at 1:58 pm
Ala! Es veritat! Aquest any és any de traspàs! No passa res, Mercè! Hi han coses moooolt pitjors!
Almenys el meu aniversari (29-1) està correcte!
January 27th, 2008 at 6:06 pm
Uau! jo ni me’n havia adonat. Hòstia és una llàstima. I tornar a imprimir serà un putadón.
I com diu l’Èric, hi han errors molt pitjors!
Bé, dijous t’envio alguna sorpresa per mail, i et dic alguna cosa sobre ñles jornades culturals, ok ?
petons.
January 31st, 2008 at 1:42 pm
ja he escoltat l’audio!
genial les veus, si no sapigués q sou vosaltres no ho encertaria pas! la veu sensual la claves, eh! i els tocs de talls d’audio hi queden francament bé. Com us ho curreu, eh!
January 31st, 2008 at 8:37 pm
Ui… aquest va ser el primer…
Ara ho fem de nassos!!!