Topic: Voleu que tanqui el fòrum?

Déu vos guard a tohtom i a tothoma!!

Mai m'hauria imaginat que hi ha gent tant desesperada (i amb tant poca feina) com per dedicar temps i esforços a molestar una comunitat com el Déu vos guard! Ha, ha, ha! Bé, us faré cinc cèntims.

Com tothom sap, en el fòrum varem tenir un problema de trolls l'any passat. Ja sabeu, aquesta gent que es dedica a tocar els collonets a tothom, i tal. Insultaven a tot cristo i tal. Al final els varem bannejar i es va acabar el problema. Però aquest any han tornat, amb molt poca feina, dient que en realitat jo (ha, ha, ha! sí, sí... jo!) era el troll, i que em dedicava a insultar a tothom per augmentar l'audiència de la web... ai sí, com que guanyo tants milions d'euroooos amb els anuncis de google.... par-fa-voooor. XD

Bé, després d'assegurar que diuen la veritat (la seva paraula és molt fiable, uiiii... que fiable que és...) han fet una classe de Photoshop i s'han dedicat a enviar aquestes sis captures de mails falsificades (1, 2, 3, 4, 5, 6) en les que jo, com si fos el villano de la peli, confesso els meus plans secrets per dominar el món! Només falta un riure malvat rollo "Juas, juas, juaaaas!!".

Aquesta bonica obra d'art va acompanyada del següent text: "Sóc en Shadow, en Jun ha decidit canviar-me la contrassenya per evitar que digui res més. Sort que tinc un altre usuari xD No pensava fer-ho, però m'ha provocat, així que... Té, aqui tens unes fotos ben maques extretes d'una conta que utilitzaven els membres del Conan per parlar entre ells. Com m'agrada actuar des de l' ombra (irònic, no?) xD T'apuntes a amargar-li el saló? *celles* Ens veiem al Renegats! ^^ No ha de saber que encara segueixo per aquí, o sigui que esta conversacion nunca ha tenido lugar."

Aaaamigo!! Ara ho enteeeenc... o sigui que aquest és el motiiiu! Fer publicitat de la seva weeeb! Vale, vale... doncs la veritat és que et prens moltes molèsties, eh? Només m'hauries d'haver dit que et fes un post amb una mica de propaganda, i ja estava fet, home! Però he d'admetre que t'ha quedat molt peliculero! M'encanta això de "actuar des de l'ombra", "amargar-li el saló", però el que més mola és lo de "esta conversación nunca ha tenido lugar". HAHAHA! M'encanta.

Bé, com que tot plegat és molt cansino, i no tinc ganes d'estar desmentint disbarats cada vegada que algú vol fer-se propaganda, i perquè veieu que el numero de visites no em treu el son, us faig directament una pregunta als usuaris. Voleu que tanqui el fòrum? Sí o no? Rollo referendum. Si la majoria vol que el tanqui, el tanco. Després de tot, reconec que fa molt de temps que no actualitzo el DVG i que no faig promoció del fòrum (tinc allò que es diu vida social), i sé que ha quedat força parat. Si us fa gràcia venir de tant en tant per aquí i dir la vostra, o comentar coses, el deixo obert. Però si us penseu que sóc un villà, o que el fòrum s'ha de tancar, pos el tanco! Però sigui el que sigui, serà per voluntat popular! big_smile

Re: Voleu que tanqui el fòrum?

no

http://img478.imageshack.us/img478/2879/yaxxcrdqkibu0.gif
http://img157.imageshack.us/img157/5376/stefanypaulaplatjaty1.jpg
http://i303.photobucket.com/albums/nn146/kakashienc/firmaPaula.jpg
¿Simuero,moririasconmigo?smile

A veure, senyor manipulador. Aquí està el missatge original d'en shad: http://www.deuvosguard.com/forum/topic4 … ubtes.html
diu el següent:

¬¬ wrote:

Hohohoho... Aquest saló sarà extraordinari...
No crec que ens deixin entrar amb les forques, però tranquil, la mala llet la passarem d'amagat ^^

Saps, el dia que em vas cambiar el password del meu usuari (si m'haguessis banejat, la resta d'usuaris s'hagués preguntat perquè i haguessin començat a investigar, [ironia]vas ser molt hàbil [/ironia]), vaig agafar aquest que tenia por ahi amagat, i en un atac de ràbia, vaig enviar les fotos a toooots els deuvosguardencs que vaig poder ^^

(a més, el forum no és l'única manera de comunicar-se amb els deuvosguardencs)

Tu em treus l'usuari, jo te'ls trec tots, és just no?

Ale majete, diverteix-te parlant amb tu mateix pel fòrum (té gràcia que ho digui jo, eh?)

P.D: Una coseta sobre les fotos del dark... sabies que penjar a internet fotos d'un menor d'edat sense el seu permís o els dels seus pares és un delicte?

Part del text que has citat tu aquí l'has extret d'un missatge privat, per lo que a sobre de demostrar que et fiques en les comptes dels usuaris i les manipules com vols el teu argument de que ho fa tot per publicitat del fòrum renegats queda sense fonaments. Perquè si t'hi fixes, ell no va dir al missatge al fòrum res sobre Renegats, m'ho va dir a mi, i jo ja el coneixia, aquest fòrum.
A més, el renegats va sorgir per mostrar als usuaris la veritat, no per rebre visites.
No cal que segueixis més amb aquesta farsa perquè tu ja saps la veritat i nosaltres també la sabem.

Sobre la votació, fes el que et sembli. Nosaltres ja hem votat, per això no hi som.

PD: en shad utilitza linux, el photoshop no funciona wink

NO

Ai va de veritat, aneu a tocar els ous a un altre lloc.

M'encanta lo de "anirem a amargarli el saló.

Ai, que poques coses sabeu...

Èric777 wrote:

Ai, que poques coses sabeu...

Il·luminan's smile

Mai he cregut que per ser d'un país fos necessari demanar permís!

Amb lo de que poques sabeu em referia a lo del tema de que deien en els mails "anirem a amargarli el salo al jun", i jo deia que poc sabeu, perque en jun no té l'stand, estara amb nosaltres...

Ho trobo una criaturada tan gran... Feu el que vulgueu, i cregueu el que vulgueu... No sé a qui li fareu més cas, a en Jun que el coneixeu (almenys l-heu vist en persona i fins i tot hi heu parlat) o a d-altres usuaris, que vet a saber qui son, i que us aporten unes proves que les copio us les faig amb el photoshop en 3 minuts i mig. Si li dieu proves a això, que es pot fer amb photoshop o similars, o fins i tot jugant a crear comptes de correu, creieu-vos-ho. A mi m'es igual. jo seguiré amb la meva vida. Jo ja per començar, us dic que tot l'equip del saló ens hem estat enviant mails per posar-nos d'acors en coses i per anar mantenint contacte, i que en Jun no saluda ni es despedeix de la manera que fa els emails. Qui ho ha falsificat, per la propera vegada, que tantegi una mica abans el terreny, perquè...

Per d'altra banda, qui vulgui seguir jugant als detectius, us adverteixo que el més segur és que ara aparegui qualsevol altra prova que incrimi a en Jun ("prova" que hauran creat falsament, com aquests emails) Així que segur que teniu una bona estona per a jugar als detectius.

Uff, es que em toca tant els ous tot això que diueu... Però que ja está. Feu el que vulgueu, per la nostra banda, amb en Jun, seguirem sent tant colegues com fins ara.

ale, bona nit

no comento gaire ... (mai) ... però igualment! però trobo que això mereix que tothom i doni la seva opinió:

no acabo de trobar massa el que es pot treure de fer una cosa així ... és simplement una actuació per pur avorriment que no porta enlloc (a part de posarte a un gran munt de gent en contra)

no crec que sigui tampoc correcte intentar fer servir aquests mètodes ... si algú esta descontent amb el fòrum o amb la manera de fer del Jun, pot o bé expressarho en un apartat, o simplement no entrant al dvg i tot solucionat, no cal intentar emprar mètodes d'aquests (photoshop & comp) simplement per demostrar que estas descontent amb la situació

que no es tanqui el forum!

Last edited by dino (26-10-09 a les 21 i pic)

NO!!!

http://www.lordispain.com/images/zoom/live/lordilive3.jpg