Topic: Reserva la teva samarreta!

Els còmics del Déu Vos Guard Ville ja estan gairebé a punt [només els hem d'anar a recollir], les samarretes del Sr. Gat us estan esperant [a aquells que no vau poder venir al Saló del Manga] i cada vegada tenim més dissenys per a les xapes personalitzades [envia'ns el teu], i ja podem dir que tenim les samarretes de Harry Potra!! [a tot color!!]

Vols entrar al Saló del Còmic d'aquest any de franc? Reserva la teva samarreta de Harry Potra i entraràs en el sorteig de 5 invitacions gratuïtes! Troba'n més informació i el formulari de reserva a ouiea.net/salo. N'hem fet poques, així que no les deixis escapar!

Tens temps fins dijous a les 20.00h. No ho deixis escapar!

Last edited by JoTGi (24-05-09 a les 0 i pic)

Re: Reserva la teva samarreta!

Ànims deuvosguardencs i deuvosguardenques! cool:D:D

Jo perquè ja estaré a l'stand, però sinò encarregava alguna coseta per aconseguir l'entrada! lol:lol::lol:

Doncs acabo de reservar 2 DVGville, un per mi i un per l'Enllunada! (ja ni recordava el seu nom al DVG... ._.)

Volia una samarreta, però és que m'hauria de prostituir per pagar-la, ho sento! Que també vull 2 SuperPotras i clar... x)

M'arruinaré, però vindré! xD

(I si em toca l'entrada, millor que millor! cool)

Jo sóc ningú; ningú és perfecte; jo sóc perfecte.

Ianga!

Això m'ha recordat als anuncis que posen a internet sobre regals...

una mica lleig

http://img200.imageshack.us/img200/8774/firma1copia.jpg

Tampoc t'ho prenguis així, Nirmar... xD

[He canviat el títol perquè no es malinterpreti... nosaltres només volíem anunciar la reserva de samarretes, a més de tota la resta de material!]

Last edited by JoTGi (24-05-09 a les 0 i pic)

Jo he reservat una samarreta dle senyor gat i un Deuvosguardville! M'arruinaré, però... ^^

Per cert, penseu que la samarreta del Potra està feta a tot color, i per això és un pelet més cara... Però tot i així, val molt la pena! big_smile

Èric777 wrote:

Per cert, penseu que la samarreta del Potra està feta a tot color, i per això és un pelet més cara... Però tot i així, val molt la pena! big_smile

Ja m'ho he imaginat que era pels colors, però és que igualment el meu pressupost és justet xDD

Ianga!

Weno, no passa res! Hi ha mooooooooooooooooooolts salons! big_smile

I pooooocs diners jajaja
No, ja es veurà... smile

Ianga!

Però tranquils, home!
Que ara (sobretot ara xD) quan sortim de la crisi, serem multimillonaris! Com deia el meu profe d'història i economia, el sac ja està prou inflat, ara només falta que peti. Ai, mític Pep! Traducció -> arribarà un punt en el que la inflació serà tan i tan gran, que petarà tot i tot estarà tirat de preu!! Que fort, jo parlant d'economia, eh! jeje

Jo la única sol·lució que veig és fer una macro-vaga a la xinesa. Uns quants hauràn de sofrir i s'hauràn de sacrificar produint i produint, però al final, tots serem premiats! big_smile

I desprès d'aquest rollo, només dir que FALTEN 4 DIES! big_smile

PS: llavors, quan sortim de la crisi i tot estigui super barat, podreu comprar tots els còmics i samarretes que vulgueu! big_smile Seràn com rebaixes avançades! tongue

Last edited by Èric777 (25-05-09 a les 23 i pic)

Doncs que s'acabi ja la crisi que vull currar a l'estiu!
(mentida, jo vull els diners roll)

Ianga!

M'ha tocat una entrada gratis! ^^